ساده که باشی.‌‌‌..
                               دوستان و غریبه ها که هیچ ٬ عزیزترینت هم نادیده میگیردت ...

و این نهایت درد است!

گاهی رفتار هایی از دوستانم میبینم، از "بهترین" هاشان(!)

که کاملا خیالم از تنهایی خودم راحت می شود...



نظرات شما عزیزان:

ی دوست شایدم غریبه
ساعت22:32---4 شهريور 1393
به بعضیام باید گفت :

عزیزم از دستت هر کاری برمیومد انجام دادی !

حالا نوبت پاهاته ، گورتو گم کن !

ب:
یه دفه امتحانی آدم باش شاید خودتم خوشت اومد !

—————————————


ی دوست شایدم غریبه
ساعت22:30---4 شهريور 1393
یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون گفتم : یکی دارم !


فکر کردم عاشقم شدی

بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد


نیلوفر
ساعت11:20---29 مرداد 1393
ازصورتت نقاشی کرده امهمانطورکه دلم میخواس باشی..حالافقط چشمانت مرامیبیندو...لبخندهمیشگیت..لحظه های نبودنت رامیپوشاندفقط...من مانده ام وهوس بوسیدنت...سلام خوشحال میشم به منم سربزنید

SHAHAB
ساعت18:35---26 مرداد 1393
گذشت آن زمانیکه میگفتند:عقل سلیم در بدن سالم است…….!!!این روزها از بس که نامردی ها و بی وفایی هاست…..!!!هم سلیم سیگار میکشد، هم سالم….

محمد و مونا
ساعت9:16---10 مرداد 1393
روزانــه هزاران انســان به دنیــا می آینـــد .

امــا

نسل " انســانیت " در حال انقــراض است.
آپم*****


FaRhAd
ساعت7:14---6 مرداد 1393

khodaiiish LIKE


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:57 ] [ خــــاتوלּ ] [ ]